امروزم..

امروز هوا برفی بود.صبح که سوار ماشین شدم داشتم یخ میزدم.

با این یخ زدنم هیچ وقت پالتو یا لباس گرم دیگه ای توی ماشین نپوشیدم.

عادت ندارم همیشه خدا هم پشت ماشینم پر از پوتین های رنگارنگ و انواع پالتو و کاپشن و بارانی هستش اما عادت به پوشیدن لباس گرم و سنگین ندارم.


همین کفش های اسپورت صورتی رنگ bebe برام مناسبه!!

ماشین رو هم میتونم با اونا راحت تر برونم.


امروز صبح 10 و نیم بود که از خونه رفتم بیرون و بازم مثل همیشه(همیشه نه چندان دور) رفتم به پارک مورد علاقه ام و ازون بالا کل تبریز رو نگاه کردم...

هوا هم ابری بود و اهنگ بیکلام ارومی رو گذاشته بودم که روحم رو نوازش میداد...


حدود یک ساعت اونجا موندم و برگشتم خونه...

خیلی اونجا رو دوست دارم...

بهم ارامش میده..چون ارتفاعش بالاست میگم بس که به خدا نزدیکترم...




نظرات 2 + ارسال نظر
عبدالله دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ب.ظ http://teobux.yasiblog.com

سلام خدمت مدیر محترم وبلاگ.یه سری به وبلاگم بزنید یه مطلب هست که برای همه ی وبلاگنویس ها لازم هست. اگر نخونید ضرر میکنید.

مرتضی یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ

سلام،بازم اگه هوس رفتن به پارک یا گشت زدن کردی به منم بگو باهات بیام.اینجوری بیشتر میچسبه.باشه سوزان جون؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد